Smile always happy and happy and happy...yes I'm Happy
Tuesday 25 March 2014 @ 09:17 | 0 comments




Assalamualaikum...
Okay this is serious talk i'm really miss him haha xD...spent time texting,gadoh,annoying n so on haha,And he is very funny,klau dia cakap dengan loghat klantan nye errr lgi lah bnde tak lawak pon boleh jadi lawak...

First and formost .....there he is :D ---------------->
 kuat selfie eceyh haha.... nak kata hensem err entah hensem lah kot sbb aku penah minat kat dia,smpai aq tak contact die....sbb nk hilangkan perasaan cinta punye pasal,dia punye tugas pulak suka sgt mempertikaikan last2 gadoh smpai unfriend aku heee...okeyh past is past n now kitaorg kawan mcm dlu,dah  4 bulan kawan haha....bkn senang maa nak dapat kawan duk tahfiz lagi2 pelapis ehh pemimpin lahh kiranya....


Dia seorang kawan yang baik lah jugak,kadang2 suke sangat buat aku geram hishh,ske sgt balas blik ape yg pernah aku buat die sakit hati contohnya klau aku reply K....die pon sebokkk nak jugak K die....tapi ok gak camtu an,x kan nak baik je sepanjang mase.....yes2 aku mmg jahat slalu kenekan die...tapi nanti aku kene balik dgn dia ...biasalah what u did,u 'll get back.....

 tu jelah nak story pasal budak tu....just i'm wanna to say that i'm happy to be friend with him..... i'm glad to say thanks be my friend and hope fully we'll  friend forever and ever...



Mengenali-Mu adalah satu nikmat keindahan
"How can i explain this feeling ?"