Countdown :'(
Monday 25 November 2013 @ 01:52 | 0 comments








Assalamualaikum..
tadi tergerak hati nak bukak group MJSC 98',tetibe ade seorang hamba Allah ni die countdown pulak result PMR,YaAllah....x smpai sebulan dah,dlm 20 lebih macam tu.Okey,hati dah mule nak berdebor,mmg not in mood lah bile org tnye Syaf bile result kuar..bile2..?? huh. Hati kata layan,feeling kata tak payah lah...tak kan x layan,mestilah layan,nanti kate ape pulak,so layan lah.Hati dah start x tenang -_- hanye Allah dgn pemeriksa kertas je yang tau,ibadah solat sunat aku dah lah sat tenggelam sat timbul huhu...* mesti amaln aku sedih,mane x nyer time PMR haaa pulun dok buat solat sunat.



Punggung terase berat,hati terasa malas,badan terase penat..jari2 ni dok seronok type2,reply2 kat twitter tak tau nape ,Syaitan dah menguasai semue badan aku gaknye.Entah serbuk ape,aura ape yg twitter bg kat aku,smpai solat aku mesti lmbat -_- YaAllah,sesungguhnya aku hambamu yg lemah :'(  Memang hati dah niat,nak buat...solat dhuha,baca Al-quran,tetibe terbatal serta merta,senang cite jadi malaihh...

InsyaAllah,pahnii x tinggal dah baca Al-Quran hope so on laa,takot gak janji2 satgi tak baca...baca tapi sat timbul sat tenggalam,AllahuAkbar...manusia mudah lalai dgn gadjet2 * ini semua permainan dajjal :'( Taktik2 yahudi gitu lah,buat macam2 sanggop naa hamba nak hancurkan islam...takpa2 selagi ulama2,para Sheikh hidup di muka bumi Allah,islam masih teguh berdiri,hampa jangan dok syook sgt laaa,dgn ape yg hampa dok rancang plann.. 

                                     



Diriwayatkan dari Amirul Mu’minin Abu Hafsh ‘Umar bin Khaththab Radhiyallahu ‘anhu, ia berkata: Aku pernah mendengar Rasulullah s.a.w bersabda: “Sesungguhnya setiap amalan itu bergantung kepada niat, dan setiap orang hanya memperolehi apa yang ia niatkan. Barangsiapa yang hijrahnya kerana Allah dan RasulNya maka hijrahnya itu kepada Allah dan RasulNya. Dan barangsiapa yang hijrahnya kerana dunia yang ia akan perolehinya atau kerana perempuan yang ingin dinikahinya, maka hijrahnya itu kepada apa yang ia hijrahkan kepadanya”.












Mengenali-Mu adalah satu nikmat keindahan
"How can i explain this feeling ?"