Friendship never end...
Monday 24 March 2014 @ 08:59 | 0 comments



Just give a ordinary smile to a camera,In Shaa Allah I'm try to find my own peace. 

Assalamualaikum W.B.T....

Hari ni mmg happy sangat2,finally perselisihan faham,pergaduhan,broken heart ecewah antara 2 insan yg bernama syafiqah dgn tuuutttt haha....adalah seorang insan istimewa yg bergelar seorang sahabat yg sgt2 lah baik dan arif dri segi keagamaan. Dua hari kitaorang lost contact,maybe dia bengang  terus unfriend aku haish,then die sruh confirm tapi2 aku sent message "confirm..? nanti je lah eh " heee jahat nye lah aku haha.Hari ni aku cuba untuk try hanta mesej hopefully die faham lah apa yg aku maksudkan dlm mesej tu that its berdamai secara baik . Then dia reply "wasalam,erm" ( eh geram pulak aku dengan die ni tu je die reply) ......aku terus off phone haha bengang katakan....

Hati tergerak nak on Phone blik.....
Ada mesej dri die  o_0 bukak then die crite laaa problemoo die..katenye not in mood,i'm feel relief!!! mesej die menunjukkan yg die tu nk kawan dgn aku blik yeahhhhh...haha ! memandangkn aku dgn die x sehaluan guna sim celcom die maxis mmg x lah kan nk text lame2 byk2...pnjang menjela an,so aku akhiri text aku dgn wish goodnite .... * i'm glad to say that dia rindu aku haha eceyhhh*








Mengenali-Mu adalah satu nikmat keindahan
"How can i explain this feeling ?"